søndag den 6. marts 2011

Hvis mit liv var en film..

Jeg ville ønske mit liv var en film,
Baggrunds musik i forskellige toner,
Min egen indlevelse svær at forstå,
Analyser mig, bliv overrasket.

Hvis mit liv var en film ville jeg svæve,
Over lyserøde skyer,
Når solen står op og går ned,
Blandet med blå, til sød musik.

Når mine sorger river mit hoved ned,
Danser jeg til triste melodier,
Står fast på jorden,
Græder i brusekabinen.

Når jeg er forelsket, er jeg fortryllet,
Løber rundet i græsset,
Til eventyrlige tekster,
Se mit blik vandre tværs over verden.

Var mit liv en film, ville jeg være paranoid,
Men kun hvis jeg vidste,
Hvor mange der betragtede,
Alle mine bevægelser, alt jeg gør.

Hvis mit liv var en film,
Ville jeg være kvalt i midten?
Ville jeg holde hovedet højt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar