torsdag den 17. februar 2011

Illusioner og lyserøde skyer

En illusion baseret på lyserøde skyer,
Læbernes længsel, nu brast i gråd,
Du river nådesløst i mine hænder når jeg forlader vores verden,
Forvirret og ødelagt, aner ikke mine levende råd.
Tvivlsomme følelser skvattet sammen i stormen,
Mine sidste ord viklet ind i dine,
Havde du vist mig vejen var jeg fulgt med,
Men nu forlader du bare dine drømme for at overtage mine.

Du træder på mine mest skrøbelige dele,
Lader mig kollapse i støvet af vores kærlighed,
Jeg savner natten der forbliver ved mindet,
Du forlader snart mit liv og du tager mit hjerte med.
En illusion baseret på lyserøde skyer,
Skydes ned i et brændende hav af savn,
Alene i krydsilden, tager kampen op mod dig,
Men håber inderst inde på at ende i din favn.

Fortæl dem at jeg stadig smiler,
Jeg har forladt min verden for din,
Har du givet mig op?
Eller besøger du stadig min.
Hvorfor lister du stadig dråber ind på min pude?
Maler mine tanker med farven dyb blå,
Kvæler essensen af mit væsen, i takt med;
At du smider stjernerne så langt op at jeg aldrig ville kunne nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar