torsdag den 17. februar 2011

Læber som smelter

Det kribler i mine fingre
Trækker sig sammen under min hud
Svarende jeg kun kan søge blindt efter
Famler forvirret rundt, ville lukke ordene ud;
Men jeg kan ikke, trækker vejret panisk
Kæmper mod en rivende strøm
Af opbyggede hule følelser
Ønsker bare det var en drøm.

Du har rørt mig, trukket mig under
Tændt alle små gnister i mig
Du forstyrre min søvn nu du er her
Men jeg har svært ved at trække vejret uden dig;
Du flår i mine hænder, river og trækker
Jeg fokusere på læber som smelter
Mærker ingenting,
Før hele min verden vælter.

Du fremprovokere paranoia
Hvornår mon jeg mister dig?
Jeg tvivler på at du ville vælge dig fri
Gå vejen uden mig;
Du er ligeså afhængig, du har svært ved at give slip
Jeg mærker bare dine øjne
Du er stadig stille
Men jeg husker dine løgne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar