torsdag den 17. februar 2011

Smid stjernerne tilbage i mine øjne

Vender stilheden til paniske tanker,
I et væld af kaotiske melodier stopper jeg op,
Farver vandet imellem os med glimmer så jeg kan finde vejen;
Fanget i øjne der skinner, fængsler min krop.

Blændet af lyset, forstyrret af uvidenheden,
Levere gang på gang dråber som drukner i hinanden
Hvis du går igen nu lander jeg;
Hårdt efter faldet, bliver en anden.

Dansende i vildelse, bortrøvet af dig,
Drænet af tvivlen, beskæftiget af tusinde tanker,
Klaustrofobisk, i syv sind;
Mærker ingenting kun hvordan mit hjerte banker.

Du sænker farten, med hurtige vendinger,
Holder mine hænder stramt i dine hænder,
Det er på tide for min drøm at vække mig;
Jeg ved ikke hvordan denne historier ender.

Spol tiden tilbage til start
Smid stjernerne tilbage i mine øjne,
Træk dine ord tilbage eller sig dem igen;
Jeg ville ikke kunne bære hvis alt du sagde var løgne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar