torsdag den 17. februar 2011

Lander i dine hænder

Jeg river hvert et kort jeg har frem
Undlader at lyve, fortæller dig alt
Men bag dit stille ydre,
Vil du smile skævt fordi jeg faldt,
Fordi jeg landede i dine hænder
Og bruger alle kræfter for at komme op igen
Jeg ville vælge løgnen
For sandheden bliver aldrig min ven.

Mine følelser er størknet
Og jeg laver fagter som du ikke ser
Overdøver med faresignaler, jeg kan ikke slippe
Jeg er ikke stærk mer’
Du fortsætter med at forføre mig
Vælter mig rundt i romantiske farver, rød
Men dit eneste motiv kommer altid frem til sidst
Vi har ikke flyttet os, men du har mistet din glød.

Jeg vil elskes af en anden
Jeg vil sætte mig i solen, stjæle lys til mig selv
Vende tilbage til min egne drømme
Drømmene som du slog ihjel.
Der er ikke mere at hente,
Du spændte ben for dig selv da du gik
Jeg håber jeg kan tilgive for tiden,
Og de fabelagtige minder jeg ønskede, men aldrig fik.

Lad mig miste mig selv til livet
Og leve som jeg havde drømt
Uden dig til at smadre mine farver
Mit liv er lige begyndt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar