torsdag den 17. februar 2011

...Men du har stjålet mit

En kærligheds erklæring eller intet
Dig i min tomhed, eller bare mig selv
Smeltende læber eller blegnede smil
Tag mine indre dæmoner, slå dem ihjel

Træk mig ud over klippen, en gang til
Lad mig flyve til jeg vågner af faldet
Hvisk søde ord i mit øre til jeg ikke kan stå
Jeg håber aldrig du lader mig ramme vandet.

Du gør mig usikker og ustabil
Så fuld af fejl at jeg ville løbe min vej
Virkeligheden har forladt mine tanker
Jeg har svært ved forestillingen om at undvære dig

Hede kys i natten, intet når lys står op
Jeg er væk i den tåge der har indtaget mig
Omgivet af opgivende blikke og dårlige råd
Hvordan kan det kun have været en leg?

Ulykkelig i følelsernes trængsel
Har jeg skabt kaos i hjertet dit?
Du ville aldrig tro mig alligevel
Men du har stjålet hjertet mit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar